Da åpner vi for påmeldinger til Polen og Tyskland i høstferien. Det er som alltid førstemann til mølla, og turen er fortrinnsvis for ungdom fra Lillestrøm kommune.
”En reise i fred” er et tredelt arrangement som gjennomføres over flere dager og helger.
1. Temakvelder onsdagene 2., 9., 16. og 23. september
2. Historisk helg: lørdag 12. sept: Oslo, søndag 13. sept: Utøya.
3. Tur til Polen med Auschwitz og Berlin, uke 40/høstferien: 26. sept – 3. okt 2026
Ungdom som tidligere har vært med er også velkomne, men vil måtte vike plassen om det blir for mange påmeldte.
Det er samme krav til oppmøte selv om man tidligere har vært med. Deltakeren forplikter seg til å delta på HELE arrangementet, det er ikke anledning til å delta på bare turen til Polen.
Spørsmål?
enreiseifred@skedsmo.redcross.no eller 90145360 (men helst epost)
Påmeldingskjema
(lagre filen på din maskin, fyll ut, lagre filen på nytt og send inn!)
følg oss også på
https://www.facebook.com/enreiseifred
https://instagram.com/enreiseifred
